Dział: IMPREZY

Dodano: Kwiecień 25, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polski Konkurs Reklamy KTR 2012

Grand Prix konkursu reklamowego KTR trafiło do agencji PZL - za kampanię "Autyzm wprowadza w błąd”, zrealizowaną dla Fundacji Synapsis. Agencją Roku została Saatchi & Saatchi.

W kampanii agencji PZL aktor Bartłomiej Topa w miejscach publicznych zachowywał się jak osoba cierpiąca na autyzm - co wzbudziło zainteresowanie mediów, nagłaśniając tym samym problem tej choroby. Jurorzy przyznali tę nagrodę jednogłośnie, choć większość konkursów reklamowych nie dopuszcza kampanii społecznych do ubiegania się o najważniejszą nagrodę. – KTR to konkurs komunikacji – uzasadniał tę decyzję Przemek Bogdanowicz, przewodniczący KTR. – Nie ma znaczenia, kto jest zleceniodawcą, i czy agencja zarobiła na danej realizacji, czy nie. Liczy się pomysł, świeżość idei. W tym kontekście ta praca nie miała sobie równych - dodał.
Najwięcej nagród zdobyła agencja Saatchi & Saatchi – osiem, co dało jej tytuł Agencji Roku. Jedną nagrodę mniej dostała agencja Euro RSCG Warsaw, DDB dostała sześć nagród, a Leo Burnett i Publics - po pięć.
Na konkurs zgłoszono 730 prac, 219 było nominowanych. Ostatecznie przyznano 93 nagrody: 20 złotych, 27 srebrnych i 46 brązowych. (AMS) 

Gala Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012. (fot. Piotr Król)
Gala Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012. (fot. Piotr Król)
Gala Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012. (fot. Piotr Król)

(25.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.