Dział: IMPREZY

Dodano: Kwiecień 24, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gala Media Trendy 2012

W warszawskim Teatrze Dramatycznym nagrodzono laureatów konkursu Media Trendy 2012, który wyróżnia najlepsze projekty marketingowe w mediach.

Grand Prix zdobyła kampania Polskiego Czerwonego Krzyża pt. "Życie to nie Facebook" autorstwa agencji Saatchi & Saatchi Poland. Zygmunt Solorz-Żak, właściciel Polsatu, został Człowiekiem Mediów Roku za Wydarzenie Roku w Mediach, jakim było kupienie przez niego Polkomtelu. Tytuł Medium Roku przyznano telewizji HBO - za umiejętne połączenie jakościowego kontentu telewizyjnego i nowoczesnych sposobów jego dystrybucji oraz za innowacyjne kampanie angażujące grupę docelową.
Nagroda specjalna Mem Roku, czyli za fenomen internetowy, który żyje własnym życiem, przypadła fikcyjnej śmierci Hanki Mostowiak, bohaterki serialu "M jak miłość".
W konkursie przyznano 19 nagród i 19 wyróżnień.

Ceremonia wręczenia nagród Media Trendy 2012. (fot. Marcin Obara)
Ceremonia wręczenia nagród Media Trendy 2012. (fot. Marcin Obara)
Ceremonia wręczenia nagród Media Trendy 2012. (fot. Marcin Obara)

(24.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.