Temat: reklama

Dział: RAPORTY

Dodano: Kwiecień 23, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Raport "MPG Media Market Scan 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce"

Według szacunków domu mediowego MPG rynek reklamy w 2011 osiągnął wartość 7,8 mld zł, co oznacza wzrost o 2,3 proc. w stosunku do 2010 roku. Wzrosły wydatki na reklamę w: radiu (o 25 proc.), Internecie (o 14 proc.) i telewizji (o 3,7 proc.)
 

(23.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.