Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Uważam Rze" w rok po debiucie sprzedaje się o 20 proc. lepiej

"Uważam Rze”, "Wprost” i "Newsweek Polska” to tygodniki opinii, które w lutym br. poprawiły wyniki sprzedaży. Wzrost zanotował też "Tygodnik Powszechny” - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem w segmencie tygodników opinii w lutym br. był tygodnik "Uważam Rze” (Presspublica). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tytułu to 137 011 egz. To wzrost o 20 proc. wobec lutego 2011 roku, kiedy ten tytuł debiutował na rynku. Na drugim miejscu jest "Wprost” (AWR "Wprost”) - 123 781 egz. (wzrost o 6,6 proc.), a na trzecim "Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - 123 536 egz. (spadek o 8,3 proc.).
Tuż za pierwszą trójką uplasował się "Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 122 988 egz. (wzrost o 11,5 proc.).
Wśród tygodników z przedrukami w lutym br. "Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) sprzedawała 369 445 egz. (spadek o 0,6 proc.).
Z kolei wśród tygodników katolickich liderem jest "Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej Gość Niedzielny) – 140 224 egz. (spadek o 4 proc.). Wynik nieco poprawił "Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – o 0,5 proc. – do 23 763 egz.

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.