Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 19, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Piwko został dyrektorem sprzedaży i marketingu Jet Line

W firmie outdooru Jet Line utworzono stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. Objął je Jarosław Piwko.

Jego zadaniem jest zwiększenie sprzedaży rozbudowywanej sieci nośników Motorway 12 x 4 m (wielkoformatowych powierzchni typu frontlight) oraz pozyskanie nowych klientów. Wspólnie z zarządem spółki ma także opracować długoterminową strategię sprzedaży i marketingu firmy i kierunki rozwoju jej produktów. Zespół handlowy, którym kieruje, liczy sześć osób.
Jarosław Piwko wcześniej m.in. współkierował działem reklamy w Biurze Reklamy i Ogłoszeń Presspubliki, ostatnio był szefem biura reklamy Infor Expert. (MDA, PR)

(19.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.