Jarosław Piwko został dyrektorem sprzedaży i marketingu Jet Line
19.04.2012, 12:55
W firmie outdooru Jet Line utworzono stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. Objął je Jarosław Piwko.
Jego zadaniem jest zwiększenie sprzedaży rozbudowywanej sieci nośników Motorway 12 x 4 m (wielkoformatowych powierzchni typu frontlight) oraz pozyskanie nowych klientów. Wspólnie z zarządem spółki ma także opracować długoterminową strategię sprzedaży i marketingu firmy i kierunki rozwoju jej produktów. Zespół handlowy, którym kieruje, liczy sześć osób.
Jarosław Piwko wcześniej m.in. współkierował działem reklamy w Biurze Reklamy i Ogłoszeń Presspubliki, ostatnio był szefem biura reklamy Infor Expert. (MDA, PR)
(19.04.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter