Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 19, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 wraca na pierwsze miejsce

Dane z okresu 09.04.2012 - 15.04.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 15,39%
2 TVN 15,28%
3 Polsat 14,41%
4 TVP2 12,24%
5 TVP INFO 3,56%
6 TVN24 2,90%
7 TV4 2,66%
8 TVN7 2,26%
9 TV PULS 2,23%
10 Polsat2 1,25%
11 Polsat News 0,87%
12 Kino Polska 0,85%
13 Disney Channel 0,81%
14 AXN 0,74%
15 Cartoon Network 0,73%
16 Disney XD 0,68%
17 National Geographic 0,67%
18 MiniMini 0,62%
19 Discovery 0,61%
20 TVP Polonia 0,61%
  Inne 20,63%













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 10.04.2012 20:48:40 7 229 20,24%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 15.04.2012 20:20:26 6 057 16,96%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 13.04.2012 20:13:27 5 209 14,58%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 12.04.2012 20:26:03 5 070 14,19%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 15.04.2012 19:57:40 4 918 13,77%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 10.04.2012 20:11:58 4 755 13,31%
7 PROGNOZA POGODY TVP1 15.04.2012 20:09:34 4 738 13,26%
8 TELEEXPRESS TVP1 15.04.2012 17:00:08 4 704 13,17%
9 FAKTY TVN 12.04.2012 19:00:01 4 345 12,16%
10 KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/ TVP1 14.04.2012 20:27:27 4 139 11,59%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(19.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.