Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 18, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Okocim po 18 latach wraca do Marioli (wideo)

Do reklam Okocimia wraca fikcyjna Mariola, znana z reklam piwa tej marki z 1994 roku. Pierwszy spot z jej udziałem zostanie wyemitowany w środę w przerwie meczu Chelsea - FC Barcelona.

Carlsberg Polska rozpoczyna kampanię pod hasłem "Zasługujesz na Okocim". - Dzięki tej kampanii chcemy wzmocnić segment piwa jasnego i notować, tak jak dotychczas w przypadku marki Okocim, wzrost sprzedaży w tym malejącym segmencie piwa - mówił wczoraj podczas konferencji prasowej Jacek Stefaniak, senior brand manager marki Okocim. Według firmy badawczej Nielsen marka Okocim ma 3,1 proc. udziału w rynku piwa, co daje jej dziewiąte miejsce wśród najpopularniejszych marek piwa w Polsce. W 2011 roku udział piwa jasnego w rynku wynosił 77 proc. (źródło: Millward Brown SMG/KRC).
Najnowsza kampania Okocimia jest skierowana do mężczyzn. W spocie telewizyjnym siedzący w pubie mężczyzna zostaje zauważony przez Mariolę, popularną w połowie lat 90. ambasadorkę marki. 

Hasło kampanii "Mariola o kocim spojrzeniu" było jednym z najpopularniejszych haseł reklamowych w tamtym czasie. Autorami tamtej kampanii byli Kot Przybora i Iwo Zaniewski.
W spocie użyto piosenki "To tylko tango" zespołu Maanam, która - jak zapewnia Jacek Stefaniak - jeszcze nigdy nie została wykorzystana w reklamie. Okocim to najstarsza marka w portfolio Carlsberg Polska. Piwo pod tą marką jest dostępne w wariantach: Premium Pils, Premium Mocne, Pszeniczne i Porter.
Kampania rozpocznie się w środę 18 kwietnia przed transmisją drugiej połowy meczu Ligi Mistrzów Chelsea Londyn - FC Barcelona w Polsacie. Spot będzie emitowany w telewizji (Polsat, TVN, Discovery, kanały tematyczne pakietu AtMedia) i Internecie. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Red8, która na początku marca wygrała przetarg na obsługę Okocimia. Media dla Carlsberga kupuje dom mediowy PHD Media Direction.
W 2011 Carlsberg Polska wydał na wsparcie Okocimia w mediach (telewizja, radio, prasa, outdoor, kina) 22,6 mln zł, a w pierwszym kwartale br. (telewizja, radio, prasa) - 6,1 mln zł (źródło: Kantar Media). (TW)

TW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.