Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 16, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W TVP drożeją reklamy przy "M jak miłość", tanieją przy "Ranczu"

Na spot przy "Ranczu" trzeba wydać nawet 63,6 tys. zł (fot. mat. ATM Grupy)

Najdroższą pozycją w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na maj jest emitowany w TVP 2 serial "M jak miłość".

Za 30-sekundowy spot przy tym serialu trzeba zapłacić nawet 91,2 tys. zł – to 9 proc. więcej, niż w maju ub.r. (wszystkie ceny bez rabatów). Z kolei maksymalna cena reklam przy hitowym serialu Jedynki pt. "Ranczo" wynosi 63,6 tys. zł – to 2 proc. mniej niż rok temu. (RUT)

(16.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.