Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 13, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat podnosi ceny na maj, zwłaszcza przy "Tylko muzyka"

Polsat Media, biuro reklamy Polsatu, rozpoczęło wczoraj sprzedaż czasu reklamowego na przyszły miesiąc.

W maju br. CPP (czyli średni koszt dotarcia z reklamą do widzów) w grupie komercyjnej 16-49 będzie o 6 proc. wyższy niż w maju ub.r. Najdroższą pozycją w cenniku Polsatu na przyszły miesiąc jest niedzielny program rozrywkowy "Tylko muzyka. Must be the music" – za 30-sekundowy spot emitowany przy finałowym odcinku tego show (13 maja) trzeba będzie zapłacić nawet 107 tys. zł (ceny bez rabatów). To aż o 84 proc. więcej, niż wynosiła najwyższa cena reklam przy tym programie w maju ub.r. (RUT)

(13.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.