Polsat podnosi ceny na maj, zwłaszcza przy "Tylko muzyka"
13.04.2012, 12:02

Polsat Media, biuro reklamy Polsatu, rozpoczęło wczoraj sprzedaż czasu reklamowego na przyszły miesiąc.
W maju br. CPP (czyli średni koszt dotarcia z reklamą do widzów) w grupie komercyjnej 16-49 będzie o 6 proc. wyższy niż w maju ub.r. Najdroższą pozycją w cenniku Polsatu na przyszły miesiąc jest niedzielny program rozrywkowy "Tylko muzyka. Must be the music" – za 30-sekundowy spot emitowany przy finałowym odcinku tego show (13 maja) trzeba będzie zapłacić nawet 107 tys. zł (ceny bez rabatów). To aż o 84 proc. więcej, niż wynosiła najwyższa cena reklam przy tym programie w maju ub.r. (RUT)
(13.04.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
