Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 12, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Duży skok Disney Channel i Disney XD

Dane z okresu 02.04.2012 - 08.04.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 15,48%
2 TVP1 15,15%
3 Polsat 14,95%
4 TVP2 12,79%
5 TVP INFO 3,41%
6 TVN24 2,78%
7 TV4 2,67%
8 TVN7 2,15%
9 TV PULS 2,07%
10 Polsat2 1,17%
11 Disney XD 0,94%
12 Disney Channel 0,94%
13 Polsat News 0,89%
14 Cartoon Network 0,84%
15 Kino Polska 0,80%
16 AXN 0,71%
17 MiniMini 0,65%
18 National Geographic 0,65%
19 TVP Polonia 0,65%
20 Discovery 0,64%
  Inne 19,67%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2.04.2012 20:45:56 7 698 21,55%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 8.04.2012 20:19:06 5 916 16,56%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 5.04.2012 20:30:21 4 854 13,59%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 8.04.2012 19:57:06 4 765 13,34%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2.04.2012 20:10:57 4 732 13,25%
6 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 6.04.2012 20:10:18 4 568 12,79%
7 PROGNOZA POGODY TVP1 8.04.2012 20:07:47 4 508 12,62%
8 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2.04.2012 21:37:17 4 432 12,41%
9 FAKTY TVN 2.04.2012 18:59:59 4 385 12,27%
10 WIADOMOŚCI TVP1 4.04.2012 19:30:05 4 218 11,81%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(12.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.