Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN przed Jedynką i Polsatem

Dane z okresu 26.03.2012 - 01.04.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 15,73%
2 TVP1 15,64%
3 Polsat 14,63%
4 TVP2 12,17%
5 TVP INFO 3,94%
6 TVN24 2,89%
7 TV PULS 2,20%
8 TV4 2,13%
9 TVN7 2,11%
10 Polsat2 1,18%
11 Polsat News 0,92%
12 Cartoon Network 0,87%
13 Eurosport 0,83%
14 Disney Channel 0,78%
15 AXN 0,77%
16 Disney XD 0,76%
17 Polsat Sport 0,73%
18 Kino Polska 0,71%
19 MiniMini 0,59%
20 Discovery 0,58%
  Inne 19,84%













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 26.03.2012 20:48:00 7 449 20,85%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 1.04.2012 20:18:33 6 428 17,99%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 1.04.2012 19:57:29 5 494 15,38%
4 PROGNOZA POGODY TVP1 1.04.2012 20:08:08 5 430 15,20%
5 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 30.03.2012 20:12:49 5 368 15,03%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 29.03.2012 20:28:59 5 055 14,15%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 27.03.2012 20:12:08 4 955 13,87%
8 TELEEXPRESS TVP1 1.04.2012 17:00:07 4 624 12,95%
9 FAKTY TVN 29.03.2012 19:00:02 4 572 12,80%
10 WIADOMOŚCI TVP1 1.04.2012 19:30:04 4 551 12,74%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(05.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.