Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  VeloBank wybrał  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  VeloBank wybrał  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  VeloBank wybrał  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: RAPORTY

Dodano: Kwiecień 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fanpage Trends Marzec 2012

Narzędzie Fanpage Trends, przygotowane przez Sotrender pomaga analizować i optymalizować marketing na Facebooku. Dzięki niemu co miesiąc przygotowywane są raporty aktywności na Facebooku m.in. tytułów prasowych, rozgłośni radiowych, stacji i programów telewizyjnych. Oprócz liczby fanów, raporty uwzględniają również ich przyrost od poprzedniego miesiąca, liczbę i odsetek zaangażowanych fanów oraz przykłady treści, które w danym miesiącu najmocniej zaangażowały fanów danego medium. 

(05.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.