Rekordowa liczba zgłoszeń do Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012

136 agencji komunikacji marketingowej, mediów, jednostek samorządowych i indywidualnych twórców przysłało w sumie 730 zgłoszeń do dziewiątej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012.
Najwięcej zgłoszeń (40) przysłała Euro RSCG Warsaw, o jedno mniej - Leo Burnett, McCann Erickson Polska - 36, Saatchi & Saatchi Poland - 30, JWT Warszawa - 29.
Obrady jury odbywają się dwuetapowo. Pierwszy etap, czyli wyłonienie short list, odbywa się online poprzez platformę konkursową SAR. Drugi etap, głosowanie na nagrody, będzie w Pałacu Prymasowskim. Obradom przewodniczy Armin Jochum, chief creative officer Jung Von Matt. Będzie on kierował bezpośrednio obradami jury oceniającego kategorie: Reklama drukowana, Film, Radio, Kampania. Ponadto jest przewodniczącym specjalnego jury wybierającego Grand Prix konkursu - ta nagroda zostanie przyznana po raz pierwszy. Pozostałym składom jury przewodniczą: Fotografia – Wojciech Dagiel; Warsztat film/radio - Marcin Serafin; Ilustracja - Przemysław Truściński; Design – Elżbieta Skrzypek; Media interaktywne – Arkadiusz Szulczyński; Active Advertising – Przemysław Wojak; Marketing miejsc – Adam Mikołajczyk.
W konkursie zostaną przyznane nagrody specjalne: Nagroda im. Anny Iwaszkiewicz, nagrody dla najlepszej agencji reklamowej, najlepszego studia produkcyjnego, domu produkcyjnego, Fotografa Roku, Reklamodawcy Roku i w konkursie Creative Mobile. Gala KTR odbędzie się 24 kwietnia w Teatrze Dramatycznym w Warszawie. (MDA, PR)
(29.03.2012)
