Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 28, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Szymon na żywo" i "Woli & Tysio na pokładzie" nie podbijają rynku

"Woli & Tysio na pokładzie" (Fot. tvn.pl)

Po trzech odcinkach programy rozrywkowe TVN "Szymon na żywo" oraz "Woli & Tysio na pokładzie" nie odniosły sukcesu pod względem oglądalności.

Obie audycje są nadawane od 12 marca, w poniedziałki – odpowiednio o 21.30 i 22.30. "Szymon na żywo", nowy program Szymona Majewskiego, przyciąga średnio 1,75 mln widzów – ok. 0,5 mln mniej niż "Szymon Majewski Show" miał na początku sezonu wiosną ub.r. Program daje stacji średnio 12,8 proc. udziału w rynku. Liderem tego pasma jest TVP 2 z 25,3 proc. udziału, Polsat ma 20,4 proc., a TVP 1 – 7,8 proc. Trochę większy udział "Szymon na żywo" uzyskuje w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), gdzie program wybiera 13,8 proc. osób mających wtedy włączone telewizory. Ale i tutaj lepsze są Polsat (26,6 proc.) i Dwójka (18,3 proc.); udział Jedynki wynosi 6,5 proc.
– Trudno udawać, że to dobre wyniki. Będziemy się temu programowi uważnie przyglądać – mówi Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN.
Wyniki programu Szymona Majewskiego z pewnością nie pomagają emitowanej po nim audycji "Woli & Tysio na pokładzie", w której projektant mody Dawid Woliński i fotograf Marcin Tyszka podejmują się nietypowych prac (np. opieki nad zwierzętami w zoo). Ten program gromadzi średnio 1,16 mln widzów, dając stacji 11,7 proc. udziału w rynku. Liderem jest w tym czasie TVP 2 z 18,3 proc. udziału, a Polsat ma 16,2 proc. Z konkurencyjnych telewizji gorzej od TVN wypada tylko Jedynka – 8,4 proc. W grupie komercyjnej "Woli & Tysio na pokładzie" utrzymuje udział na takim samym poziomie co wcześniej "Szymon na żywo" - 13,8 proc. W tym paśmie daje to TVN drugie miejsce, za Polsatem (20,2 proc.), a przed Dwójką (11,4 proc.) i Jedynką (7,8 proc.)
– To też nie jest sukces, chociaż nie mieliśmy wobec tego programu takich oczekiwań, jak wobec "Szymona na żywo" – komentuje Bogdan Czaja.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.