Andrzej Kamiński odpowiada za sprzedaż online w Ringier Axel Springer Polska
Andrzej Kamiński od kwietnia będzie dyrektorem sprzedaży online w Ringier Axel Springer Polska.
Kamiński będzie odpowiadać za sprzedaż reklamową we wszystkich serwisach internetowych spółki. Dotychczas pracował jako dyrektor operacyjny w dziale agencyjnym biura reklamy prasy codziennej. Sprzedaż online podlegała natomiast bezpośrednio Mariuszowi Wąsińskiemu, dyrektorowi reklamy w spółce.
Powołanie Kamińskiego zamyka proces reorganizacji w biurze reklamy wydawnictwa, którego szefem od lutego br. jest Mariusz Wąsiński.
Andrzej Kamiński związany jest z Ringier Axel Springer Polska od 2007 roku. Wcześniej pracował w Marquard Media jako dyrektor reklamy "Przeglądu Sportowego". (SK, PR)
(27.03.2012)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)