Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 27, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2,9 mln osób ogląda "Surowych rodziców"

Obraz Reality show "Surowi rodzice" zadebiutował 11 marca br. (fot. mat. prasowe TVN)

Po trzech odcinkach reality show pt. "Surowi
rodzice" gromadzi w TVN średnio 2,9 mln widzów – wynika z danych Nielsen
Audience Measurement.

"Surowi rodzice" to program wzorowany na amerykańskim "World's strictest parents". Biorą w nim udział nastolatki, z którymi rodzice sobie nie radzą. Audycja jest nadawana od 11 marca, w niedziele, w godz. 20-20.55. TVN ma w tym czasie średnio 16,6 proc. udziału w rynku, przegrywając z TVP 1 (32,4 proc., m.in. serial "Ranczo") i Polsatem (17,2 proc., m.in. show "Tylko muzyka"), a wyprzedzając TVP 2 (8,4 proc., "Kabaretowy Klub Dwójki").
Znacznie lepiej "Surowi rodzice" wypadają w grupie komercyjnej 16-49, gdzie z udziałem 21,1 proc. zajmują w swoim paśmie drugie miejsce, po mającej 24,1 proc. udziału w rynku Jedynce (Polsat ma w tej grupie 20,6 proc., a Dwójka – 7,2 proc.).
Program przyciąga szczególnie kobiety (stanowią 62,19 proc. widzów), osoby w wieku 30-44 lat (31,5 proc.) i co najmniej 55-letnie (31,7 proc.), a także mieszkańców miast 50-tysięcznych i większych (45,9 proc.). (RUT)

(27.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.