2,9 mln osób ogląda "Surowych rodziców"

Obraz Reality show "Surowi rodzice" zadebiutował 11 marca br. (fot. mat. prasowe TVN)
Po trzech odcinkach reality show pt. "Surowi
rodzice" gromadzi w TVN średnio 2,9 mln widzów – wynika z danych Nielsen
Audience Measurement.
"Surowi rodzice" to program wzorowany na
amerykańskim "World's strictest parents". Biorą w nim udział
nastolatki, z którymi rodzice sobie nie radzą. Audycja jest nadawana od 11
marca, w niedziele, w godz. 20-20.55. TVN ma w tym czasie średnio 16,6 proc.
udziału w rynku, przegrywając z TVP 1 (32,4 proc., m.in. serial
"Ranczo") i Polsatem (17,2 proc., m.in. show "Tylko
muzyka"), a wyprzedzając TVP 2 (8,4 proc., "Kabaretowy Klub
Dwójki").
Znacznie lepiej "Surowi rodzice" wypadają w grupie komercyjnej 16-49,
gdzie z udziałem 21,1 proc. zajmują w swoim paśmie drugie miejsce, po mającej 24,1
proc. udziału w rynku Jedynce (Polsat ma w tej grupie 20,6 proc., a Dwójka – 7,2
proc.).
Program przyciąga szczególnie kobiety (stanowią 62,19 proc. widzów), osoby w
wieku 30-44 lat (31,5 proc.) i co najmniej 55-letnie (31,7 proc.), a także
mieszkańców miast 50-tysięcznych i większych (45,9 proc.). (RUT)
(27.03.2012)
