Dział: PRASA

Dodano: Marzec 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma Mediowa Point Group SA poprawiła rentowność

Skonsolidowany zysk netto Grupy Kapitałowej Platforma Mediowa Point Group SA wyniósł w 2011 roku 3,48 mln zł (w 2010 roku - 313 tys. zł), a jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży spadły z 82,87 mln zł (w 2010 roku) do 72,86 mln zł - podała spółka.

W komunikacie spółka podkreśla, że połowę przychodów grupy wygenerowała Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost - wydawca tygodnika "Wprost". Spadek przychodów tłumaczony jest zamknięciem deficytowego magazynu dla studentów "Dlaczego" i przekształceniem "Machiny” w serwis internetowy Machina.pl. (AMS,PR)

(20.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.