Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Marzec 15, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat i TVN doganiają TVP 1

Dane z okresu 05.03.2012 - 11.03.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 15,65%
2 Polsat 15,41%
3 TVN 15,32%
4 TVP2 13,13%
5 TVP INFO 3,72%
6 TVN24 2,67%
7 TV4 2,31%
8 TV PULS 2,18%
9 TVN7 2,15%
10 Polsat2 1,23%
11 Disney Channel 0,88%
12 Polsat News 0,86%
13 AXN 0,81%
14 Eurosport 0,78%
15 Cartoon Network 0,73%
16 Kino Polska 0,70%
17 Discovery 0,62%
18 Disney XD 0,60%
19 MiniMini 0,56%
20 Nickelodeon 0,51%
  Inne 19,18%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 5.03.2012 20:46:04 7 813 21,87%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 11.03.2012 20:20:45 6 833 19,13%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 9.03.2012 20:11:54 5 355 14,99%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 5.03.2012 20:10:27 5 348 14,97%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 11.03.2012 19:58:10 5 094 14,26%
6 FAKTY TVN 5.03.2012 19:00:02 5 071 14,19%
7 TELEEXPRESS TVP1 11.03.2012 17:00:05 4 840 13,55%
8 RAJD MEKSYKU - KRONIKA TVP1 11.03.2012 20:03:25 4 537 12,70%
9 WIADOMOŚCI TVP1 9.03.2012 19:30:06 4 493 12,58%
10 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 8.03.2012 20:21:18 4 489 12,57%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(15.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.