Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 12, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eska Rock wyprzedziła Tok FM, a Złote Przeboje - RMF Maxxx

Radio Eska umocniło pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych, a Eska Rock zostało liderem wśród rozgłośni ponadregionalnych.

Jak wynika z najnowszych badań Radio Track (Millward Brown SMG/KRC), słuchalność Radia Eska (38 stacji) w okresie grudzień 2011 - luty 2012 sięgnęła 7,9 proc. To wynik lepszy niż w tych samych miesiącach przed rokiem (7,3 proc.). Udział w słuchalności na poziomie 5,5 proc. utrzymało Audytorium 17. Sieć Radio Złote Przeboje (20 stacji) zwiększyła słuchalność z 2,7 do 3,3 proc., wyprzedzając RMF Maxxx. Wyniki poprawiły też: RMF Maxxx (wzrost z 2,9 do 3 proc.) i Radio Plus (wzrost z 0,7 do 0,9 proc.). Spadła natomiast słuchalność Planety FM (z 0,9 do 0,8 proc.) i Antyradia (z 0,7 do 0,6 proc.). Udziały Radia Wawa i Radia Roxy utrzymały się na takim poziomie, jak przed rokiem: odpowiednio 0,7 i 0,2 proc.

http://chart.apis.google.com/chart?chxl=0:|0%25|1%25|2%25|3%25|4%25|5%25|6%25|7%25|8%25|1:|Eska|Audytorium+17|Z%C5%82ote+Przeboje|RMF+Maxxx|Radio+Plus|Planeta+FM|Radio+Wawa|Antyradio|Radio+Roxy|2:|Dane%3A+badanie+Radio+Track%2C+Millward+Brown+SMG%2FKRC&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9|2,80&chxr=0,0,4000000|1,0.5,9.5&chxs=0,000000,0,0,lt,676767|1,000000,10.5,0,l,676767|2,000000,10,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=30,0,16&chs=750x376&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,8.5,0,8.5&chd=t:7.3,5.5,2.7,2.9,0.7,0.9,0.7,0.7,0.2|7.9,5.5,3.3,3,0.9,0.8,0.7,0.6,0.2&chdl=grudzie%C5%84+2010+-+luty+2011|grudzie%C5%84+2011+-+luty+2012&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:9,13,1|N,000000,1,0:9,13,1&chtt=S%C5%82uchalno%C5%9B%C4%87+sieci+radiowych+(w+proc.)&chts=000000,14.5

 

Wśród rozgłośni ponadregionalnych słuchalność zwiększyło jedynie Radio Eska Rock (z 1,3 do 1,7 proc.) - przejmując pozycję lidera od Tok FM. Udział Radia Tok FM w czasie słuchania zmalał z 1,6 do 1,5 proc., RMF Classic – z 0,8 do 0,7 proc., a Chilli Zet – z 0,5 do 0,4 proc. Wynik Radia PiN (0,2 proc.) pozostał bez zmian. (KOZ)

http://chart.apis.google.com/chart?chxl=0:|Eska+Rock|Tok+FM|RMF+Classic|Chilli+Zet|Radio+PiN|1:|Dane%3A+badanie+Radio+Track%2C+Millward+Brown+SMG%2FKRC&chxp=0,1,2,3,4,5|1,30&chxr=0,0.48,5.5&chxs=0,000000,11.5,0,l,676767|1,000000,10.5,0,l,676767&chxt=x,x&chbh=39,0,17&chs=550x320&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,2,0,2&chd=t:1.3,1.6,0.8,0.5,0.2|1.7,1.5,0.7,0.4,0.2&chdl=grudzie%C5%84+2010+-+luty+2011|grudzie%C5%84+2011+-+luty+2012&chdlp=t&chma=65,5,30,40&chm=N,000000,0,0:7,13,1|N,000000,1,0:7,13,1&chtt=S%C5%82uchalno%C5%9B%C4%87+rozg%C5%82o%C5%9Bni+ponadregionalnych+(w+proc.)&chts=000000,13.5

(12.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.