"Super Express" promuje w kampanii zmiany w dodatku telewizyjnym

Okładka najnowszego wydania "Super Express TV" (mat. Murator SA)
„Super Express” (Murator SA) zwiększył liczbę stacji, których
programy publikuje w swoim dodatku telewizyjnym. Zmiany wspiera kampanią
promocyjną.
Dotychczas w każdym wydaniu „Super Express TV” ukazywały się
programy 77 stacji, od dzisiejszego wydania - 88.
Zwiększenie
liczby programów, a także pozostałą zawartość dodatku (np. zapowiedzi filmów,
informacji o nowych programach) wydawnictwo komunikuje w kampanii obejmującej telewizje (TVP, TVN, Polsat, Polo TV) i
stacje radiowe (sieć Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM). Spoty przygotował dział marketingu ”SE”, czas reklamowy w TVP, TVN i Polsacie zakupił Starcom.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem „SE” w styczniu br. wyniosło 168,6
tys. egz. (ZKDP). (SK, PR)
(09.03.2012)
