"Dziennik Wschodni" jako jedyny w segmencie poprawił sprzedaż

„Dziennik Wschodni” to jedyny dziennik regionalny, który poprawił sprzedaż w styczniu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Wschodniego” (Media Regionalne) w styczniu br. wyniosło 11 380 egz. To wzrost o 4,9 proc. w porównaniu do tego okresu 2011 roku. – Na ten wynik wpływa prowadzona przez nas od grudnia loteria mieszkaniowa – tłumaczy Krzysztof Wiejak, redaktor naczelny "DW”. Loteria ma potrwać do maja br.
Liderem segmentu dzienników regionalnych jest "Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse). Tytuł ten zanotował sprzedaż 60 572 egz. (spadek o 8,9 proc.) i wyprzedził "Gazetę Pomorską” (Media Regionalne) - 57 944 egz. (spadek o 13,7 proc.).
Dalej znalazły się: "Express Ilustrowany” (Polskapresse) - 41 602 egz. (spadek o 8,7 proc.), "Polska Głos Wielkopolski” (Polskapresse) - 40 353 egz. (spadek o 6 proc.) i "Polska Dziennik Bałtycki” (Polskapresse) - 36 984 egz. (spadek o 5 proc.).
SK
