Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Marzec 08, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydatki na reklamę żywności znów największe

Dane z okresu 27.02.2012 - 04.03.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 18,43%
2 Polsat 14,61%
3 TVN 14,46%
4 TVP2 12,59%
5 TVP INFO 4,06%
6 TVN24 3,24%
7 TVN7 2,15%
8 TV4 2,14%
9 TV PULS 1,88%
10 Polsat2 1,22%
11 Polsat News 0,92%
12 Disney Channel 0,86%
13 Eurosport 0,73%
14 AXN 0,71%
15 Disney XD 0,69%
16 Cartoon Network 0,65%
17 Discovery 0,64%
18 MiniMini 0,60%
19 Kino Polska 0,55%
20 Nickelodeon 0,49%
  Inne 18,38%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 MECZ TOWARZYSKI PIŁKI NOŻNEJ /TRANSMISJA/ - POLSKA - PORTUGALIA TVP1 29.02.2012 20:25:53 8 073 22,60%
2 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 27.02.2012 20:43:21 7 720 21,61%
3 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 4.03.2012 20:22:07 7 263 20,33%
4 STUDIO SPORT TVP1 29.02.2012 21:42:19 6 321 17,69%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 4.03.2012 19:59:09 6 250 17,50%
6 WIADOMOŚCI TVP1 4.03.2012 19:30:09 5 375 15,05%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 27.02.2012 20:09:11 5 246 14,68%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 4.03.2012 20:11:37 5 074 14,21%
9 FAKTY TVN 1.03.2012 19:00:03 4 953 13,87%
10 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2.03.2012 20:13:06 4 898 13,71%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(08.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.