Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 07, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W telewizji informacje o kosztach połączeń premium mogą być mniejsze

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zmieniła wczoraj rozporządzenie dotyczące działalności reklamowej i telesprzedaży. Zmiany dotyczą loterii audioteksowych i ogłoszeń nadawców.

W pierwszym przypadku KRRiT dostosowała swoje rozporządzenie do prawa telekomunikacyjnego. I choć początkowo oczekiwała, że organizując konkursy z wykorzystaniem telefonicznych połączeń premium, telewizje koszt połączenia i numer telefonu będą podawać czcionką równej wielkości, teraz zmieniła swoje przepisy. Według nowych zasad wielkość napisu o kosztach "nie może być mniejsza niż 60 proc." rozmiaru czcionki numeru telefonu.
W zmienionym rozporządzeniu KRRiT umieściła też przepis, że emitowane w telewizjach informacje o własnych programach należy oznaczać planszą "ogłoszenie nadawcy". (RUT)

(07.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.