Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 06, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Telefonia Cyfrowa wprowadza Freeyah

Polska Telefonia Cyfrowa wprowadza własną aplikację mobilną Freeyah, zmienia identyfikację wizualną marki Heyah i rusza z jej kampanią reklamową. Operator chce w tym roku pozyskać milion klientów marki.

Freeyah to bezpłatna aplikacja mobilna wykorzystująca połączenia VoIP (transmisja danych), dająca użytkownikom Heyah możliwość bezpłatnego komunikowania się. Właściciele smartfonów z zainstalowaną Freeyah mogą za darmo rozmawiać i wysyłać wiadomości do innych osób korzystających z aplikacji niezależnie od tego, u jakiego są operatora.
Warunkiem darmowego korzystania z aplikacji jest jednak posiadanie jednego z dwóch pakietów internetowych Heyah, które PTC wprowadziła równolegle z Freeyah. Chodzi o pakiety Internet Non Stop, oferujące 600 MB lub 1,2 GB danych za - odpowiednio - 15 i 25 zł miesięcznie. Kiedy któryś z tych pakietów jest aktywny, aplikacja Freeyah nie zabiera nic z limitu przesyłu danych.
Freeyah można zainstalować bez haseł i loginów. Aplikacja m.in. korzysta z kontaktów zapisanych w telefonie i informuje o użytkownikach dostępnych online. Od wczoraj od godz. 21 jest dostępna w Android Markecie (sklep z aplikacjami na system Android), a niebawem pojawi się również w App Store (system iOS).
PTC chce, by w tym roku aplikację Freeyah ściągnęło 300 tys. osób, a użytkownikami Heyah stało się milion nowych osób.
Wprowadzeniu aplikacji mobilnej i pakietów internetowych towarzyszy kampania reklamowa we wszystkich mediach, rozplanowana do końca maja br. Jak powiedział nam Grzegorz Bors, członek zarządu PTC ds. marketingu i sprzedaży, jest to - obok kampanii launchowej Heyah - największa pod względem wydatków kampania reklamowa tej marki. Bors nie podaje jednak kwot.
Kampania m.in. pokazuje aplikację Freeyah i prezentuje odmienioną identyfikację wizualną marki Heyah. Czerwoną łapę zastąpiła łapa pomalowana w różnobarwne figury geometryczne, które mają odzwierciedlać dynamizm marki, jej energię i element zaskoczenia. Nowa Heyah ma być "bardziej" (takie słowo pada w spotach telewizyjnych): bardziej internetowa, multimedialna i młodzieżowa.
W ramach działań reklamowych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kinach będą emitowane 15- i 30-sekundowe spoty; pojawią się reklamy w prasie, Internecie, na wiatach przystankowych i autobusach.
Komunikację przygotował departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencjami G7, Engine, Interactive Solutions i domem mediowym Starcom. (TW)

(06.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.