Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Euro RSCG zniknie z rynku

Na początku września br. holding reklamowy Havas zmieni nazwę sieci agencji Euro RSCG na Havas Worldwide.

Rezygnacja z marki Euro RSCG jest elementem strategicznych zmian w globalnej strukturze holdingu. Zapowiadane jest również wprowadzenie nowej sieci - Havas Digital, w której zgrupowane zostaną należące do holdingu agencje interaktywne.
Euro RSCG powstała w 1991 roku. Obecnie jest największą siecią w strukturach Havasu – posiada 233 biura w 75 krajach. (LL)

(05.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.