Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 02, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dominik Tzimas zamienił rynek prasowy na telewizyjny

Dominik Tzimas

Dominik Tzimas przeszedł z Platformy Mediowej Point Group do Chello Central Europe, gdzie rozpoczął pracę jako regional sales director & country manager Poland.

W Chello Central Europe potrzebowali osoby z nowym i świeżym spojrzeniem. Moje doświadczenia z rynku prasowego i internetowego w parze z doświadczeniami menedżerów pracujących już w Chello Central Europe dają potencjał do przełamania schematów i wypracowania nowych, skuteczniejszych sposobów na wzmocnienie pozycji naszych kanałów - uważa Tzimas. Jako sales director ma odpowiadać za działalność firmy w Polsce, Czechach, Słowacji i Rumunii.
Do zadań Tzimasa należy wzmocnienie pozycji kanałów należących do Chello Central Europe w Polsce i intensyfikacja sprzedaży w regionie. Skoncentruje się na nowych kanałach przychodów, będzie też poszukiwał partnerów strategicznych.

Do tej pory country managerem i sales directorem na Polskę był Marek Cybulski, który z końcem lutego po prawie 14 latach rozstał się z firmą.
Dominik Tzimas od maja ub.r. do końca lutego br. odpowiadał w Platformie Mediowej Point Group m.in. za reorganizację biura reklamy. Wcześniej był m.in. wiceprezesem Infor Biznes, wydawcą ”Dziennika” w Axel Springer Polska i dyrektorem zarządzającym ”Metropolu” (już się nie ukazuje) w TPP. (KOZ)

 

(02.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.