Dominik Tzimas zamienił rynek prasowy na telewizyjny
Dominik Tzimas
Dominik Tzimas przeszedł z Platformy Mediowej Point Group do Chello Central Europe, gdzie rozpoczął pracę jako regional sales director & country manager Poland.
- W Chello Central Europe potrzebowali osoby z nowym i świeżym spojrzeniem. Moje doświadczenia z rynku prasowego i internetowego w parze z doświadczeniami menedżerów pracujących już w Chello Central Europe dają potencjał do przełamania schematów i wypracowania nowych, skuteczniejszych sposobów na wzmocnienie pozycji naszych kanałów - uważa Tzimas. Jako sales director ma odpowiadać za działalność firmy w Polsce, Czechach, Słowacji i Rumunii.
Do zadań Tzimasa należy wzmocnienie pozycji kanałów należących do Chello Central Europe w Polsce i intensyfikacja sprzedaży w regionie. Skoncentruje się na nowych kanałach przychodów, będzie też poszukiwał partnerów strategicznych.
Do tej pory country managerem i sales directorem na Polskę był Marek Cybulski, który z końcem lutego po prawie 14 latach rozstał się z firmą.
Dominik Tzimas od maja ub.r. do końca lutego br. odpowiadał w Platformie Mediowej Point Group m.in. za reorganizację biura reklamy. Wcześniej był m.in. wiceprezesem Infor Biznes, wydawcą ”Dziennika” w Axel Springer Polska i dyrektorem zarządzającym ”Metropolu” (już się nie ukazuje) w TPP. (KOZ)
(02.03.2012)