Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 01, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blisko 300 osób będzie obsługiwać dla TVP turniej Euro 2012

Telewizja Polska liczy, że dzięki dobrym występom polskich piłkarzy straci na Euro 2012 mniej niż wcześniej planowała.

Podczas Euro 2012 TVP 1 pokaże na żywo 16 spotkań, a TVP 2 – 15. Dwójka będzie transmitować mecze popołudniowe, Jedynka – wieczorne (równoległa relacja w TVP Sport i TVP HD). Skrót pierwszego meczu obejrzeć będzie można po północy w TVP 2, a drugiego - następnego dnia rano w TVP 1. Wieczorem prezentowane mają być skróty i program "Piłkarska debata". Codziennie emitowane będą magazyny o polskiej reprezentacji (o 10.45 i 16.45) i o rywalach Polaków (o 16.50).
Wszystkie mecze Euro 2012 będą transmitowane także na stronie Sport.tvp.pl. Dodatkowo dostępne mają być, za dodatkową opłatą, dla użytkowników sieci komórkowej Orange.
Mecze skomentują m.in. Dariusz Szpakowski, Maciej Iwański, Tomasz Jasina i Jacek Laskowski. Z kolei studio poprowadzą m.in. Włodzimierz Szaranowicz, Rafał Kurowski i Maciej Kurzajewski.
Telewizja Polska ma mieć tylko jedno studio plenerowe – na dachu fabryki Wedla. Główne studio będzie w siedzibie TVP przy ul. Woronicza.
W sumie Euro 2012 obsługiwać ma 120 osób z redakcji i 150 z techniki TVP. Na Ukrainę pojedzie 30-osobowa ekipa. Produkcją spotkań zajmuje się UEFA.
Wczoraj biuro reklamy i handlu TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego przy spotkaniach Euro 2012. Jak już pisaliśmy, najdroższe są spoty przy spotkaniach Polaków – w fazie grupowej ceny sięgają 277,7 tys. zł. Jeśli Polacy np. zagrają w finale, za reklamę trzeba będzie zapłacić nawet 390 tys. zł (ceny netto). – Czyste prawo rynku. To trzecia co do rangi impreza sportowa na świecie – tłumaczy wysokie ceny Bogusław Piwowar, członek zarządu TVP.
Prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun już w zeszłym roku mówił, że TVP spodziewa się z powodu Euro 2012 straty w wysokości 50 mln zł. – Myślę, że to będzie mniej – oceniał wczoraj członek zarządu TVP Bogusław Piwowar. Ostateczny rachunek uzależnia od wyników polskiej drużyny. Za same prawa TVP zapłaciła ponad 100 mln zł.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.