Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Marzec 01, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN tuż przed Polsatem, TVP 1 nadal liderem

Dane z okresu 20.02.2012 - 26.02.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 16,84%
2 TVN 14,06%
3 Polsat 14,02%
4 TVP2 12,97%
5 TVP INFO 3,65%
6 TVN24 2,88%
7 TV4 2,59%
8 TV PULS 2,03%
9 TVN7 1,98%
10 Polsat2 1,32%
11 Disney Channel 0,92%
12 Polsat Sport 0,91%
13 Eurosport 0,87%
14 Polsat News 0,86%
15 Disney XD 0,76%
16 AXN 0,70%
17 Discovery 0,70%
18 Cartoon Network 0,67%
19 MiniMini 0,66%
20 Nickelodeon 0,57%
  Inne 20,04%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 20.02.2012 20:43:31 7 850 21,98%
2 WIADOMOŚCI TVP1 24.02.2012 19:37:07 5 459 15,28%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 24.02.2012 20:09:33 5 429 15,20%
4 TELEEXPRESS TVP1 25.02.2012 17:03:54 5 127 14,35%
5 FAKTY TVN 20.02.2012 18:59:55 5 112 14,31%
6 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 26.02.2012 19:58:05 5 071 14,20%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 20.02.2012 20:07:26 5 052 14,14%
8 STUDIO SPORT TVP1 24.02.2012 18:38:24 4 711 13,19%
9 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 23.02.2012 20:27:47 4 699 13,15%
10 DROGA DO EURO 2012 /KRONIKA/ TVP1 25.02.2012 20:00:17 4 545 12,72%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(01.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.