TV Puls promuje ramówkę rysunkami Mleczki

Promując wiosenną ramówkę, TV Puls wykorzystuje rysunki Andrzeja Mleczki (mat. prasowe TVP Puls)
Telewizja Puls rozpoczyna kampanię reklamową wiosennej ramówki. Akcja przebiega pod hasłem "Sprawdź to!".
Kampania jest prowadzona w prasie i Internecie. TV Puls promuje szczególnie codzienne pasma filmowe o 20, popołudniowe pasmo serialowe i bajki dla dzieci. W prasie stacja reklamuje się w tv guide’ach ("Tele Tydzień", "To & Owo", "Telemagazyn", "Gazeta Telewizyjna", "Super Express TV", "Fakt TV"), a w sieci na portalu Wp.pl.
Autorem rysunków wykorzystanych w kampanii jest Andrzej Mleczko. Kreację przygotował zespół promocji działu marketingu TV Puls, który zajął się też planowaniem i zakupem mediów. Kampania potrwa do końca marca br.
RUT
