Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 01, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Heyah promuje się zdrobniale

"68 grosików poza sieciunią" - to hasło ruszającej dzisiaj kampanii telefonii komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) promującej nowe ceny. Kreację przygotowała agencja reklamowa G7.

Akcja promuje nową cenę połączeń poza sieć i jest prowadzona we wszystkich mediach – w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, stacje muzyczne), kinach, prasie (m.in. dzienniki, tygodniki, magazyny młodzieżowe) oraz w ogólnopolskich stacjach radiowych, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Media zaplanował i kupił Optimum Media OMD, a kreację internetową przygotowała agencja interaktywna Engine.

(MAP, 01.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.