Spot BZ WBK z Chuckiem Norrisem najpierw w YouTube

W najbliższy czwartek rozpocznie się kampania reklamowa kredytów gotówkowych Banku Zachodniego WBK z udziałem Chucka Norrisa. To kolejna, po Johnie Cleese, Dannym DeVito, Gerardzie Depardieu i Antonio Banderasie, aktorska gwiazda w reklamach BZ WBK.
Bank przygotował kilka wersji spotów z Chuckiem Norrisem. Aktor ma uosabiać szybkość udzielania i profesjonalizm kredytów gotówkowych BZ WBK. W zabawnych spotach, który akcja dzieje się w oddziałach banku, padają m.in. słowa "Przyszedłem po gotówkę, a Chuck Norris po gotówkę przychodzi tylko raz", "Chuck Norris nie czeka na gotówkę, to gotówka czeka na Chucka" i "Chuck Norris nie lubi dowcipów niskich lotów, Chuck Norris lubi tylko niskie raty". Wspólnym motto wszystkich filmów jest hasło: "W Banku Zachodnim WBK każdy może być jak Chuck Norris". Marketer zdecydował się na kampanię z udziałem Chucka Norrisa, bo - jak tłumaczy Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu BZ WBK - aktor jest postacią kultową, wzbudzającą sympatię i najbardziej rozpoznawalną we wszystkich grupach wiekowych.
Kampania rozpocznie się pojutrze. Oficjalna premiera odbędzie się jednak nie w telewizji, a w kanale YouTube, gdzie BZ WBK wykupił tzw. takeover - Chuck Norris na jeden dzień "przejmie" polskie strony YouTube. Kampania w telewizji ruszy następnego dnia i potrwa do 22 marca.
Bank przygotował ponadto kilkusekundowe spoty sponsorskie z udziałem aktora związane z piłką nożną - będą one emitowane przed transmisjami z wydarzeń sportowych.
Artur Sikora nie zdradził, jakie są inne plany BZ WBK dotyczące wykorzystania wizerunku Chucka Norrisa w reklamach banku. - Dalsze działania zależą od efektów tej kampanii - powiedział podczas wczorajszej konferencji prasowej. W oddziałach banków wiszą już jednak plakaty, na których wizerunek Chucka Norrisa wspiera reklamowo kredyty dla firm.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications. Za produkcję spotów z Chuckiem Norrisem, które wyreżyserował Kjetil Njoten, odpowiada dom produkcyjny RedWorks. Kreację i produkcję kampanii w mediach społecznościowych zrealizuje agencja Lemon Sky. Kampania będzie emitowana w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), Internecie, radiu, prasie, w kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Media zaplanował dom mediowy Starcom.
TW
