Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spot BZ WBK z Chuckiem Norrisem najpierw w YouTube

W najbliższy czwartek rozpocznie się kampania reklamowa kredytów gotówkowych Banku Zachodniego WBK z udziałem Chucka Norrisa. To kolejna, po Johnie Cleese, Dannym DeVito, Gerardzie Depardieu i Antonio Banderasie, aktorska gwiazda w reklamach BZ WBK.

Bank przygotował kilka wersji spotów z Chuckiem Norrisem. Aktor ma uosabiać szybkość udzielania i profesjonalizm kredytów gotówkowych BZ WBK. W zabawnych spotach, który akcja dzieje się w oddziałach banku, padają m.in. słowa "Przyszedłem po gotówkę, a Chuck Norris po gotówkę przychodzi tylko raz", "Chuck Norris nie czeka na gotówkę, to gotówka czeka na Chucka" i "Chuck Norris nie lubi dowcipów niskich lotów, Chuck Norris lubi tylko niskie raty". Wspólnym motto wszystkich filmów jest hasło: "W Banku Zachodnim WBK każdy może być jak Chuck Norris". Marketer zdecydował się na kampanię z udziałem Chucka Norrisa, bo - jak tłumaczy Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu BZ WBK - aktor jest postacią kultową, wzbudzającą sympatię i najbardziej rozpoznawalną we wszystkich grupach wiekowych.

Kampania rozpocznie się pojutrze. Oficjalna premiera odbędzie się jednak nie w telewizji, a w kanale YouTube, gdzie BZ WBK wykupił tzw. takeover - Chuck Norris na jeden dzień "przejmie" polskie strony YouTube. Kampania w telewizji ruszy następnego dnia i potrwa do 22 marca.
Bank przygotował ponadto kilkusekundowe spoty sponsorskie z udziałem aktora związane z piłką nożną - będą one emitowane przed transmisjami z wydarzeń sportowych.
Artur Sikora nie zdradził, jakie są inne plany BZ WBK dotyczące wykorzystania wizerunku Chucka Norrisa w reklamach banku. - Dalsze działania zależą od efektów tej kampanii - powiedział podczas wczorajszej konferencji prasowej. W oddziałach banków wiszą już jednak plakaty, na których wizerunek Chucka Norrisa wspiera reklamowo kredyty dla firm.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications. Za produkcję spotów z Chuckiem Norrisem, które wyreżyserował Kjetil Njoten, odpowiada dom produkcyjny RedWorks. Kreację i produkcję kampanii w mediach społecznościowych zrealizuje agencja Lemon Sky. Kampania będzie emitowana w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), Internecie, radiu, prasie, w kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Media zaplanował dom mediowy Starcom.

TW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.