Dział: INTERNET

Dodano: Luty 16, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nk.pl i TNS OBOP mają wspólną ofertę badawczą

Portal społecznościowy Nk.pl nawiązał współpracę z firmą badawczą TNS OBOP i w jej ramach oferuje ofertę badawczą Connect.

Spółka Nasza Klasa na początku lutego informowała o powołaniu oferty badawczej Research.NK, która - opierając się na społeczności portalu - obejmuje badania marketingowe przeprowadzane wśród zarejestrowanych internautów. Od marca ub.r. testowano usługę, przeprowadzając równoległe badania rynku na grupach klientów zarówno Nk.pl, jak i TNS OBOP. Zaproponowana teraz oferta Connect bazuje na społeczności portalu Nk.pl.
Konrad Magdziarz, kierownik ds. rozwoju biznesu w TNS OBOP, mówi, że krok w stronę badań Internetu jest naturalnym rozwojem firmy. - Ta współpraca daje nam możliwość uzyskania dostępu do niemal 12 milionów potencjalnych respondentów. Nk.pl to największy podmiot pozwalający na realizację badań w Internecie. Jeśli w Polsce jest około 20 milionów internautów, z czego blisko 60 procent posiada aktywne konto na Nk.pl, mamy łatwość w dotarciu do tych respondentów w celu realizacji różnorodnych projektów badawczych - tłumaczy Magdziarz. - Z jednej strony możemy prowadzić projekty na olbrzymich próbach, a z drugiej badać wąskie nisze, które w ramach Connect są reprezentowane przez dziesiątki tysięcy osób - dodaje.
TNS OBOP jest jedyną firmą badawczą, która ma w ofercie portfolio Nk.pl. W kwietniu TNS OBOP i TNS Pentor połączą się w jedną spółkę - TNS Polska, która będzie oferować rozwiązanie badawcze Connect.

AT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.