Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 16, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Skoki narciarskie na liście hitów TV

Dane z okresu 06.02.2012 - 12.02.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 16,22%
2 Polsat 15,53%
3 TVN 13,24%
4 TVP2 13,18%
5 TVP INFO 4,50%
6 TVN24 3,67%
7 TV4 2,49%
8 TV PULS [PULS] 2,07%
9 TVN7 1,94%
10 Polsat2 1,26%
11 Polsat News 1,06%
12 Eurosport 0,85%
13 Disney Channel 0,83%
14 AXN 0,79%
15 Cartoon Network 0,74%
16 Discovery 0,70%
17 Disney XD 0,68%
18 MiniMini 0,61%
19 Nickelodeon 0,55%
20 TVP Polonia 0,55%
  Inne 18,54%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 6.02.2012 20:41:58 7 712 21,59%
2 TELEEXPRESS TVP1 12.02.2012 17:00:07 6 344 17,76%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 10.02.2012 20:08:10 5 568 15,59%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 12.02.2012 19:58:06 5 351 14,98%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 7.02.2012 20:07:05 5 209 14,58%
6 FAKTY TVN 6.02.2012 19:00:02 5 128 14,36%
7 WIADOMOŚCI TVP1 12.02.2012 19:30:07 4 943 13,84%
8 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 9.02.2012 21:26:58 4 892 13,70%
9 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 12.02.2012 17:30:30 4 757 13,32%
10 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - WILLINGEN TVP1 12.02.2012 14:30:14 4 605 12,89%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(16.02.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.