Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 13, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Licencję na "Dziewczynę" i "Popcorn" przejęło BPV Polska

Wydawane do tej pory przez Ringier Axel Springer Polska miesięczniki młodzieżowe "Dziewczyna" i "Popcorn" nie znikną jednak z rynku - licencję na te tytuły od niemieckiej firmy Vision Media kupiło wydawnictwo BPV Polska.

Ringier Axel Springer Polska zrezygnował z wydawania "Dziewczyny" i "Popcornu" w styczniu br. i wypowiedział umowę licencyjną Vision Media. Jak zapewnia BPV Polska, wkrótce ukażą się nowe numery obu tytułów. Firma zatrudniła już zespół redakcyjny, który wcześniej pracował dla Springera. Obiema redakcjami kieruje Ewa Mościcka, była redaktor naczelna połączonych redakcji "Dziewczyny" i "Popcornu" w Springerze.
Wrocławskie wydawnictwo BPV Polska na potrzeby obu pism założyło warszawski oddział, w którym pracuje kilkanaście osób. – Nowy numer "Dziewczyny" pojawi się w drugiej połowie lutego, a "Popcornu" na początku marca – zapowiada Karolina Mańkowska, brand manager obu pism. Po powrocie na rynek nie będą się one różniły formatem i objętością od wydawanych wcześniej przez Springera, lecz szata graficzna, m.in. logotypy, zostaną odświeżone. BPV zamierza obniżyć ceny obu pism - o ile, na razie nie zdradza (ostatnio pisma z dodatkami kosztowały: "Popcorn" – 2,99 zł, "Dziewczyna" – 5,99 zł).
Ringier Axel Springer Polska tłumaczył, że rezygnuje z wydawania tych magazynów, bo nie są zyskowne. W listopadzie ub.r. rozpowszechnianie płatne razem "Dziewczyny" wyniosło 31 068 egz. - to spadek o 46 proc. wobec tego samego okresu 2010 roku, a "Popcornu" - 25 033 egz., co oznacza spadek o 53 proc.
BPV Polska ma w portfolio ponad 20 tytułów dla kobiet (kulinarne, o modzie, szydełkowaniu) i dzieci (m.in. wycinanki). Większość to kwartalniki.

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.