Bilguun Ariunbaatar twarzą kampanii Milki

(Fot. fioletowastrona.pl)
Bilguun Ariunbaatar, znany z programu Szymona Majewskiego i "Tańca z Gwiazdami", jest twarzą kampanii Milki (Kraft Foods Polska) "Śmiało, bądźmy delikatni".
Pierwszy etap kampanii odbywa się pod hasłem "Śmiało, powiedz dziś kocham". Na dedykowanej akcji witrynie Fioletowastrona.pl internauci mogą przygotować wyznanie miłosne, które zostaną dostarczone do adresatów 14 lutego w formie linku do filmu wideo. Bilguun Ariunbaatar pokaże w nim wideokartkę z tekstem stworzonym przez uczestnika akcji. Każdego dnia trwania akcji najciekawsze wyznania są także odczytywane na antenie RMF FM, a ich autorzy dostają od Milki nagrody rzeczowe.
Kolejne odsłony akcji (pod hasłami „Dziękuję” i „Przytul”) będą zapowiadać 30-sekundowe spoty radiowe na antenie RMF FM. Fioletowastrona.pl będzie także promowana w Internecie, w kinie oraz na billboardach i citylightach. Zaplanowano również wykorzystanie nośników POS w hipermarketach.
Pomysł kampanii przygotował dom mediowy Starcom, który odpowiada również za zakup mediów. Kreację online i offline, stronę WWW oraz wsparcie w Internecie powierzono agencji Next, a realizację filmów - Papaya Films. Autorem reklamy zewnętrznej jest agencja Saatchi & Saatchi, a za działania PR odpowiada Alert Media Communications.
MDA
