Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 09, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydatki na reklamę żywności znowu największe

Dane z okresu 30.01.2012 - 05.02.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku


  STACJA SHR %
1 TVP1 16,16%
2 Polsat 14,94%
3 TVN 13,43%
4 TVP2 12,95%
5 TVP INFO 4,68%
6 TVN24 3,98%
7 TV4 2,20%
8 TV PULS 1,95%
9 TVN7 1,95%
10 Polsat News 1,30%
11 Polsat2 1,22%
12 Disney Channel 0,94%
13 Eurosport 0,92%
14 Cartoon Network 0,90%
15 Disney XD 0,72%
16 AXN 0,69%
17 Discovery 0,64%
18 MiniMini 0,62%
19 Polsat Sport 0,62%
20 TVP Polonia 0,53%
  Inne 18,66%










Najchętniej oglądane programy


  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 30.01.2012 20:42:14 7 653 21,42%
2 TELEEXPRESS TVP1 5.02.2012 17:00:54 5 928 16,60%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 5.02.2012 19:58:11 5 815 16,28%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 3.02.2012 20:09:57 5 727 16,03%
5 FAKTY TVN 3.02.2012 19:00:04 5 720 16,01%
6 WIADOMOŚCI TVP1 3.02.2012 19:30:05 5 522 15,46%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 30.01.2012 20:09:24 5 300 14,84%
8 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2.02.2012 20:28:16 5 096 14,27%
9 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - PREDAZZO TVP1 5.02.2012 15:41:01 4 634 12,97%
10 PROGNOZA POGODY TVP1 4.02.2012 20:08:09 4 624 12,95%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(09.02.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.