Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 02, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwójka znowu czwarta

Dane z okresu 23.01.2012 - 29.01.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 16,07%
2 Polsat 14,93%
3 TVN 13,43%
4 TVP2 13,16%
5 TVP INFO 3,65%
6 TVN24 3,00%
7 TVN7 2,17%
8 TV4 2,16%
9 TV PULS 2,12%
10 Polsat2 1,34%
11 Eurosport 1,05%
12 Disney Channel 0,88%
13 Polsat News 0,84%
14 Cartoon Network 0,83%
15 Disney XD 0,77%
16 AXN 0,73%
17 TVP Sport 0,69%
18 Discovery 0,67%
19 Nickelodeon 0,61%
20 MiniMini 0,57%
  Inne 20,33%














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 23.01.2012 20:44:22 7 768 21,75%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 27.01.2012 20:09:58 5 835 16,33%
3 TELEEXPRESS TVP1 29.01.2012 17:00:01 5 401 15,12%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 23.01.2012 20:10:00 5 333 14,93%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 29.01.2012 19:56:30 5 296 14,83%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 26.01.2012 20:27:10 5 060 14,16%
7 PROGNOZA POGODY TVP1 29.01.2012 20:09:45 4 837 13,54%
8 WIADOMOŚCI TVP1 29.01.2012 19:30:07 4 835 13,54%
9 FAKTY TVN 29.01.2012 19:00:03 4 835 13,54%
10 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 29.01.2012 18:20:47 4 615 12,92%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(02.02.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.