Powstał polski oddział IABC
Organizacja non profit International Association of Business Communicators otworzyła oddział w Polsce. Jej cel to zwrócenie uwagi na rolę komunikacji w biznesie.
- Chcemy pokazać, w jaki sposób działania komunikacyjne przekładają się na realizacje i osiąganie celów biznesowych, sprzedażowych czy wizerunkowych - mówi Justyna Piesiewicz, prezes IABC Poland. Organizacja zrzesza ponad 17 tys. członków z 80 krajów. W Polsce ma 33 członków, są to m.in. Aleksandra Leszczyńska (szef działu komunikacji zewnętrznej Grupy AXA) czy Robert Krool (wiceprezes zarządu i fundator Fundacji na rzecz Promocji Przedsiębiorczości Instytut Copernicus). Na świecie wśród członków IABC są przede wszystkim profesjonaliści PR, ale także menedżerowie, osoby związane z branżą technologiczną i studenci.
IABC ma informować, przedstawiać własne analizy i raporty na temat strategii komunikacyjnych w biznesie. Chce zmienić postrzeganie osób dbających o wizerunek firm, takich jak PR-owcy. Zdaniem IABC - ich rola jest często niedoceniana.
Wkrótce polski oddział IABC przedstawi badanie dotyczące intranetu, czyli portalu służącego do komunikacji wewnątrz firmy. - Na świecie jest to już bardzo popularne, a w Polsce dopiero raczkuje - mówi Piesiewicz. (AT)
(26.01.2012)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)