Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 25, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jedynka przed Polsatem, Dwójką i TVN

Dane z okresu 16.01.2012 - 22.01.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku


  STACJA SHR %
1 TVP1 16,59%
2 Polsat 14,66%
3 TVP2 14,01%
4 TVN 13,39%
5 TVP INFO 3,89%
6 TVN24 2,86%
7 TV4 2,26%
8 TVN7 2,17%
9 TV PULS 1,87%
10 Polsat2 1,37%
11 Eurosport 0,88%
12 Cartoon Network 0,84%
13 Polsat News 0,81%
14 Disney Channel 0,78%
15 Disney XD 0,74%
16 AXN 0,74%
17 TVP Sport 0,67%
18 Discovery 0,67%
19 TVP Polonia 0,57%
20 National Geographic 0,55%
  Inne 19,68%












Najchętniej oglądane programy


  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 17.01.2012 20:42:01 7 787 21,80%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 20.01.2012 20:09:28 5 794 16,22%
3 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 17.01.2012 20:07:18 5 162 14,45%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 22.01.2012 17:32:53 5 078 14,21%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 22.01.2012 19:57:43 5 027 14,07%
6 WIADOMOŚCI TVP1 20.01.2012 19:30:07 4 940 13,83%
7 TELEEXPRESS TVP1 22.01.2012 17:00:09 4 896 13,70%
8 FAKTY TVN 16.01.2012 19:00:04 4 820 13,49%
9 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 22.01.2012 18:27:47 4 642 13,00%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 17.01.2012 21:35:17 4 558 12,76%


Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(25.01.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.