Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 24, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telenowelę "Julia" w TVN ogląda średnio 2,2 mln osób

Po trzech tygodniach emisji codzienny serial "Julia" przyciąga średnio 2,2 mln widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Oglądają go głównie kobiety i osoby w wieku powyżej 50 lat.

Emitowana od poniedziałku do piątku o 17.55 "Julia" to nowość zimowej ramówki TVN. Telenowela jest nadawana od 2 stycznia (dodatkowo jeden odcinek pokazano dzień przed Wigilią). Daje TVN średnio 15,8 proc. udziału w rynku. To pozwala stacji tylko na wyprzedzenie Dwójki. Liderem pasma jest TVP 1 (25,1 proc. udziału, telenowela "Klan"). Polsat ma 19,6 proc. (m.in. telenowela "Pierwsza miłość"). Udział TVP 2 w tym paśmie wynosi 13,1 proc. (m.in. "Panorama").
TVN jest trzeci też w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), gdzie "Julię" wybiera 15,6 proc. osób mających w tym czasie włączony telewizor. Tu liderem jest Polsat (25 proc.), przed Jedynką (17,9 proc.). Dwójkę wybiera 10,7 proc. telewidzów.
"Julię" najchętniej oglądają kobiety (68,6 proc. widowni), osoby mające 50 i więcej lat (56,2 proc.) oraz w wieku 40-44 lat (7,3 proc.). Większość widzów to mieszkańcy miast (68,8 proc.).
Najnowsza telenowela TVN zadebiutowała gorzej niż poprzednia, "Prosto w serce" w styczniu ub.r. po trzech tygodniach emisji gromadziła 400 tys. widzów więcej, co dawało stacji średnio 18,6 proc. udziału w rynku (20 proc. w grupie komercyjnej) – TVN przegrywał wtedy tylko z Jedynką.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.