Polski Oknoplast sponsorem piłkarzy Interu Mediolan

Oknoplast, producent okien, podpisał kontrakt sponsorski ze słynną drużyną piłkarską Inter Mediolan. Umowa obowiązuje do końca sezonu piłkarskiego 2012/2013.
Oknoplast został tzw. top sponsorem, obok takich marek, jak Volvo, włoski operator komórkowy TiM, firma energetyczna SuisseGas i region Trentino. Firma może posługiwać się logotypem Interu w swojej komunikacji, a jej reklamy będą widoczne na banerach wideo wokół murawy na mediolańskim stadionie podczas meczów Interu.
Logotyp Oknoplastu kibice Interu mogli zobaczyć już podczas niedzielnego meczu swojej drużyny z Lazio Rzym. Balon z logotypem marki latał nad murawą w przerwie meczu.
Grzegorz Filipek, dyrektor marketingu Oknoplastu, nie podaje wartości kontraktu. - Piłka nożna to świetnym nośnik reklamowy, a Włochy są drugim, po Polsce, największym rynkiem sprzedaży naszych produktów. Chcemy być marką rozpoznawalną we wszystkich krajach europejskich - mówi Grzegorz Filipek.
Dotąd Oknoplast reklamował się podczas pojedynczych meczów Ligi Europejskiej. Firma jest też sponsorem klubu MKS Puszcza Niepołomice.
Oknoplast prowadzi działalność w ośmiu krajach: Polsce, Włoszech, Austrii, Czechach, Francji, Niemczech, Słowacji i na Węgrzech. Połowa produkcji firmy trafia na eksport.
TW
