Miliony widzów oglądają mecze orłów Wenty
Logo turnieju w Serbii
Dramatyczny mecz Polska-Dania miał najlepszą oglądalność spośród dotychczasowych spotkań polskich szczypiornistów na mistrzostwach Europy w Serbii.
Czwartkowe spotkanie w TVP 2 (Polacy wygrali 27:26) zgromadziło średnio 2,9 mln widzów, dając stacji 19,3 proc. udziału w rynku. W TVP HD mecz oglądało dodatkowo 141,7 tys. osób.
Dwa pozostałe mecze Polaków: przegrany z Serbią (15 stycznia) i wysoko wygrany ze Słowacją (17 stycznia) przyciągnęły do TVP 2 średnio 2,5 mln widzów. W TVP Sport oglądało je średnio odpowiednio 218 tys. i 212,7 tys., a w TVP HD – 85,6 tys. i 66,2 tys.
Dwójka, transmitując mecze Polaków, miała 17,1 proc. udziału w rynku – lepsze wyniki notowała tylko Jedynka (21,6 proc.). Udział TVN wynosił 16,6 proc., a Polsatu – 16,5 proc.
W kolejnyc
Dane: Nielsen Audience Measurement. (KOZ)
(21.01.2012)










