Serial "Wszyscy kochają Romana" ogląda w TVN średnio 940 tys. widzów
(Fot. Piotr Król)
W zimowej ramówce sitcom "Wszyscy kochają Romana" przyciąga jeszcze mniej widzów niż przy pierwszym podejściu jesienią ub.r.
Produkcja była nowością jesiennej ramówki TVN. Stacja przerwała emisję po czterech odcinkach, których średnia widownia wyniosła 1,77 mln osób (w piątki o 20).
Sitcom wrócił na antenę 3 stycznia br. Tym razem jest nadawany we wtorki o 21.30 (po dwa odcinki).
Po trzech tygodniach emisji widownia "Wszyscy kochają Romana" jest o 830 tys. osób mniejsza niż za pierwszym razem. Najlepsze wyniki w zimowej ramówce mają odcinki, które były już nadawane jesienią: pierwszy (1,16 mln widzów) i trzeci (1,15 mln). Średnio sitcom daje TVN tylko 6,7 proc. udziału w rynku (jesienią było to 12,7 proc.).
Stacja przegrywa w tym paśmie z konkurencją. Liderem jest TVP 2 (25,6 proc.), przed Polsatem (17,3 proc.) i TVP 1 (10,6 proc.). TVN jest czwarty też w grupie komercyjnej 16-49, w której udział stacji w czasie emisji "Wszyscy kochają Romana" wynosi 6,9 proc. (jesienią było to 15,7 proc.). Tutaj prowadzi Polsat z 21,2 proc., Dwójka ma 19,1 proc., a Jedynka - 9,6 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT










