Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bliska - nowa marka stacji benzynowych Orlenu

PKN Orlen uruchamia w Polsce stacje benzynowe pod nazwą Bliska.

Pod nowym, zielono-biało-czerwonym logo docelowo działać będzie 900 obiektów. Na stacjach sprzedawane są wszystkie rodzaje paliw. Nie ma tam jednak sklepów, myjni samochodowych czy restauracji. Wprowadzenie nowej marki jest częścią strategii, w wyniku której PKN Orlen chce obniżyć ceny benzyny. Jak zapowiadają przedstawiciele koncernu, różnica cen paliw między nowymi a pozostałymi stacjami Orlenu ma wynieść średnio 5 groszy na litrze. Wprowadzenie marki będzie kosztowała Orlen blisko 700 mln zł, szacują eksperci.

(BS, 30.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.