Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 12, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwójka wyprzedziła telewizje komercyjne

Dane z okresu 02.01.2012 - 08.01.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 16,96%
2 TVP2 14,06%
3 Polsat 14,04%
4 TVN 12,86%
5 TVP INFO 3,57%
6 TVN24 2,66%
7 TVN7 2,35%
8 TV4 2,25%
9 PULS 2,08%
10 Polsat2 1,25%
11 Eurosport 0,96%
12 Polsat News 0,85%
13 AXN 0,82%
14 Disney Channel 0,81%
15 Cartoon Network 0,78%
16 Disney XD 0,64%
17 Discovery 0,64%
18 TVP Polonia 0,62%
19 TVP Seriale 0,62%
20 MiniMini 0,59%
  Inne 20,59%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2.01.2012 20:41:38 7 510 21,02%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 6.01.2012 20:16:46 5 505 15,41%
3 TELEEXPRESS TVP1 7.01.2012 17:00:06 5 491 15,37%
4 PUCHAR ŚWIATA W BIEGACH NARCIARSKICH /TRANSM.SPORT./ - VAL DI FIEMME TVP2 8.01.2012 12:20:12 5 288 14,80%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2.01.2012 20:09:28 5 187 14,52%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 5.01.2012 20:30:04 5 150 14,42%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 8.01.2012 19:56:10 4 987 13,96%
8 WIADOMOŚCI TVP1 8.01.2012 19:30:06 4 946 13,84%
9 FAKTY TVN 2.01.2012 18:59:51 4 879 13,66%
10 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 5.01.2012 21:21:53 4 711 13,19%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(12.01.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.