Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sensors pracuje dla marki Apap

Agencja public relations Sensors (grupa Euro RSCG Poland) rozpoczęła obsługę marki leków przeciwbólowych Apap (US Pharmacia).

Agencja wygrała przetarg na obsługę public relations marki Apap zorganizowany przez firmę US Pharmacia. Sensor odpowiada za relację z mediami oraz współpracę z ekspertami z branży medycznej. Umowa została podpisana na rok. W pierwszej kolejności agencja skoncentruje się na działaniach dla marki Apap Noc. Sensors pracuje również dla Ibupromu - innej marki należącej do firmy US Pharmacia.

(JW, 30.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.