Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 26.12.2011 - 01.01.2012

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 17,87%
2 Polsat 14,51%
3 TVP2 14,14%
4 TVN 12,97%
5 TVP INFO 3,36%
6 TV4 2,63%
7 TVN24 2,34%
8 TVN7 1,97%
9 PULS 1,96%
10 Polsat2 1,55%
11 Cartoon Network 0,94%
12 Disney Channel 0,90%
13 AXN 0,85%
14 Eurosport 0,83%
15 Disney XD 0,76%
16 TVP Polonia 0,74%
17 Polsat News 0,69%
18 National Geographic 0,60%
19 TVP Seriale 0,59%
20 Discovery 0,57%
  Inne 19,23%














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOSC /TELENOW.POL./ - /P/ TVP2 27.12.2011 20:41:26 7 412 20,74%
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ - /N/ TVP1 29.12.2011 20:30:06 5 466 15,29%
3 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ - /P/ TVP2 27.12.2011 20:08:37 5 283 14,78%
4 TELEEXPRESS TVP1 26.12.2011 17:00:07 5 271 14,75%
5 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ - /P/ TVP1 1.01.2012 18:24:15 5 240 14,67%
6 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ - /P/ TVP2 30.12.2011 20:09:02 5 008 14,01%
7 FAKTY TVN 29.12.2011 19:00:04 4 817 13,48%
8 WIADOMOŚCI TVP1 27.12.2011 19:30:09 4 770 13,34%
9 N JAK NEO-NÓWKA /PROG.ROZ.POL./ TVP1 26.12.2011 17:25:20 4 631 12,96%
10 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ - /R/ TVP1 1.01.2012 17:30:20 4 592 12,86%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

Wydatki na reklamę marek

  BRAND WYDATKI UDZIAŁY w %
1 PLUS 12 896 039 zł 7,62
2 ORANGE 6 742 581 zł 3,99
3 TP SA 6 182 880 zł 3,66
4 ING BANK SLASKI 4 852 855 zł 2,87
5 CYFROWY POLSAT 4 069 610 zł 2,41
6 LIDL 3 814 489 zł 2,26
7 PROAMA 3 809 806 zł 2,25
8 NIVEA 3 285 431 zł 1,94
9 IBUPROM 3 053 400 zł 1,81
10 JYSK 2 596 129 zł 1,53

(05.01.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.