Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 03, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Adamczyk odpowiada za projekty internetowe w Burdzie

Michał Adamczyk (fot. archiwum)

Michał Adamczyk został dyrektorem wydawniczym projektów internetowych i mobilnych w wydawnictwie Hubert Burda Media. Dotychczas był redaktorem naczelnym miesięcznika ”Chip” (wydawanego przez należącą do grupy spółkę Burda Communications).

Nowym szefem miesięcznika od tegorocznego wydania lutowego będzie Konstanty Młynarczyk, który od siedmiu lat związany jest z wydawnictwem. Najpierw pracował w miesięczniku „Enter”, a od 2007 roku jest redaktorem w miesięczniku „Chip”. Ostatnio pełnił też funkcję redaktora prowadzącego serwis Chip.pl.
Dyrektor wydawniczy projektów internetowych i mobilnych to nowe stanowisko w Hubert Burda Media.

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.