Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 02, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 19.12.2011 - 25.12.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 16,69%
2 Polsat 15,74%
3 TVP2 13,90%
4 TVN 13,87%
5 TVP INFO 3,79%
6 TV4 2,59%
7 TVN24 2,55%
8 PULS 2,06%
9 TVN7 1,88%
10 Polsat2 1,26%
11 Disney Channel 1,08%
12 Cartoon Network 0,91%
13 Disney XD 0,79%
14 Polsat News 0,74%
15 Discovery 0,66%
16 AXN 0,65%
17 MiniMini 0,64%
18 TVP Polonia 0,63%
19 National Geographic 0,59%
20 VIVA Polska 0,57%
  Inne 18,41%





 








Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 19.12.2011 20:42:25 7 478 20,92%
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 22.12.2011 20:30:42 4 926 13,78%
3 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 19.12.2011 20:08:00 4 870 13,63%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 23.12.2011 20:08:29 4 772 13,35%
5 WIADOMOŚCI TVP1 19.12.2011 19:30:07 4 710 13,18%
6 KEVIN SAM W NOWYM JORKU /FILM USA/ Polsat 24.12.2011 19:36:49 4 633 12,96%
7 TELEEXPRESS TVP1 19.12.2011 17:00:06 4 471 12,51%
8 FAKTY TVN 21.12.2011 19:00:04 4 466 12,50%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 19.12.2011 19:59:42 4 404 12,32%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 19.12.2011 21:36:02 4 217 11,80%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(02.01.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.