"NYT" omyłkowo zaproponował zniżkę milionom czytelników
29.12.2011, 23:06
Wydawca dziennika "The New York Times" omyłkowo rozesłał do 8,6 mln czytelników e-mail z propozycją 50 proc. zniżki na prenumeratę tytułu.
Z powodu błędu pracownika wydawnictwa korespondencja została rozesłana do wszystkich czytelników, którzy udostępnili swoje dane, by otrzymywać informacje o nowych artykułach pojawiających się w serwisie online nowojorskiej gazety. Informacja o promocji miała trafić jedynie do 300 osób, które ostatnio zrezygnowały z dostarczania "The New York Times" do domu. Wydawca początkowo twierdził, że jego serwery padły ofiarą ataku hakerskiego, potem jednak wydał oświadczenie, w którym przyznaje się do błędu, przeprasza za zamieszanie i prosi o zignorowanie omyłkowego e-maila.
LL
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
