Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 29, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"NYT" omyłkowo zaproponował zniżkę milionom czytelników

Wydawca dziennika "The New York Times" omyłkowo rozesłał do 8,6 mln czytelników e-mail z propozycją 50 proc. zniżki na prenumeratę tytułu.

Z powodu błędu pracownika wydawnictwa korespondencja została rozesłana do wszystkich czytelników, którzy udostępnili swoje dane, by otrzymywać informacje o nowych artykułach pojawiających się w serwisie online nowojorskiej gazety. Informacja o promocji miała trafić jedynie do 300 osób, które ostatnio zrezygnowały z dostarczania "The New York Times" do domu. Wydawca początkowo twierdził, że jego serwery padły ofiarą ataku hakerskiego, potem jednak wydał oświadczenie, w którym przyznaje się do błędu, przeprasza za zamieszanie i prosi o zignorowanie omyłkowego e-maila.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.